19 Aralık 2012 Çarşamba

ağlattın "oç"

Aslında ben bunları yazarken aklımda hiç sanal ortama aktarmak gibi bir şey yoktu.. Web tasarımı, facebook sayfası derken neden aktarmayayım ki dedim.. Yanlış anlamayın ben bunları sanal ortama aktarıyorum ama sizden öyle beğeni istediğim için değil.. Biliyorum ki bu duyguları yaşayan sadece ben değilim size tercüman olmak istiyorum.. Bir nevi iç dünyanızı yansıtan ayna gibi.. Bazı arkadaşlarım buna gereksiz neden uğraşıyorsun da diyebilir anlarım tabi ki de .. Ama ruh halimi de anlayın lütfen zaten Ankara'da yapayalnızım bir uğraş arıyorum en azından vaktimi duygularıma ayırabileceğim bir uğraş bu.. Bunun dışında ise çok güzel tepkiler aldım. O arkadaşlarıma da çok teşekkkür ediyorum.. Beni mutlu eden bazı tepkileri sizle paylaşmak istiyorum kısa kısa ; " Beni anlatmışsın resmen la" " Ağlattın oç" " Ulan piç kesin kopyala yapıştır yapıyon bi yerden ama yapmıyorsan helal olsun adamsın" ... .... Daha bir sürü iyi kötü yorumlar var şimdilik Hepsine ayrı ayrı teşekkür ediyorum iyi ki varsınız .. Tüm yorumlarınıza açığım seviliyorsunuz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder