19 Aralık 2012 Çarşamba

kütüphane'de..

İlk kez iktisat dersinde kara vermiştim yazmaya.. Yine derste olmasam bile sınavının etkisiyle iktisat kitaplarının arasında oturdum ; her zaman ki gibi dersin sıkıcılığı beni yazmaya teşvik etti.. Düşünün yani saat şu an 04:17 yarın sınav var ama ben yazmayı tercih ediyorum ; o kadar sıkıcı... Tercih etmek değil aslında içimden geldiğince yazmaya çalışıyorum.. En azından bana ders çalışmaktan daha cazip geliyor... Yazacak onca şey varken yazmaya başladığında aklına bir şeyin gelmemesi bence saçmalıktan ibaret.. Tam oturuyorsun aklımdakileri yazayım okuyanların ağzına sıçayım diyorsun ki ajandana 10 dakika boyunca boş boş bakıyorsun.. Netice yine aynı aklına yazacak bir şey gelmiyor sadece ondan bahsediyorsun... Onun hakkında konuşmaktan sıkılmadım ama ne bileyim her fırsatta size onu anlatmak , duygularımı sizinle paylaşmak belki sizi sıkmıştır diye düşünüyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder