19 Aralık 2012 Çarşamba

merhaba sevgilim..

Merhaba sevgilim, Hani sana demiştim ya bir sonra ki derste görüşürüz diye dayanamadım tekrar yazmak istedim.. Çok saçmalamıyorum değil mi ya da çok abartmıyorum seni sevdiğimi.. Ama biliyorsun beni napıyım engel olamıyorum duygularıma böyleyim yani karakterim böyle ya da ne bileyim belki ben böyle olmak istiyorum.. ... .... Sadece senin için söylemiyorum kimi sevdiysem bırakıp gitti.. Sadece sevgili anlamında da söylemiyorum sevdiğim herkes , herşey bir bir kayboldu avuçlarımda.. Ama olsun sevgilim sonuçta sen kaybolmadın, hala benimlesin.. Yanımda olmadığın beni sevmediğin anlamına gelmez değil mi ? Evet diyemiyorsun biliyorum.. Artık sen de yoksun sen de gittin beni bırakıp .. Ben burada gecenin soğuk ve sessiz karanlığına gömülürken aklına bile gelmiyorum farkındayım.. Ama ne yapabilirim ki değiştirebilr miyim herşeyi.. Her şey eskisi gibi olabilir mi.. Ben çok isterim peki sen ister misin ? Keşke zamanı geri çevirebilsem geri dönsen keşke.. Her ne yapsamda böyle bir şey olmayacak biliyorum hiç bir şey eskisi gibi olmayacak.. Ne sen geri döneceksin ne ben eskisi kadar seveceğim seni.. Sadece elimde kalan fotoğrafların değerli olacak.. Sana ne kadar uzak olsamda fotoğrafların hep dostum oldu sevgilim.. Kağıdımın yavaş yavaş sonuna geldikçe aklıma seninle ilgili bir sürü şey yazmak geliyor.. Yazsam ne değişecek ki.. Neyse siktir et seni seviyorum bunu bil yeter ki..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder