19 Aralık 2012 Çarşamba

sosyal ortam bağımlılığı.

Bazı insanlar var ki onları anlayamıyorum ne kadar çabalasam da anlamak imkansız gibi.. Nasıl anlayabilirsiniz ki onları ; ne yapmaya çalıştıklarını nasıl anlayabiliriz... Twittermış facebookmuş ask.fm'miş derken insanlar iyice birbirlerinden farketmeseler de kopuyorlar.. Ne bileyim durumunu beğendirmeler felan laf sokmaları saymıyorum bile saçmasapan şeylerle mutlu oluyorlar... 5000 10000 tiviti olanlar kendini bi bok zannediyor takip ettiği kişi takipçisinden az olunca kendini bişey oldum sanıyor felan vs vs böyle mallıklar görünce daha da çok soğuyorum bazı kişilerden.. sosyal ortamdan tamamen kopup asosyal olanlardan evden hiç çıkmayıp sabahtan akşama kadar bilgisayara köle olanlardan da tiksiniyorum daha doğrusu acıyorum onlara.. gülüp geçiyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder