19 Aralık 2012 Çarşamba

etüt odası

Aslında ilk defa okul dışında yazıyorum ilk defa bilgisayarımdan kalkıp oyunları bıraktım ve yazma kararı aldım.. Bir kaç gün yazmayı boşladım diye böyle bir istek geldi galiba içimden.. Her neyse biraz ortamı anlatayım.. Odamda 4 kişiyiz tabi herkes de bilgisayar felan vs.. Odada yazmak istedim ilk önce ama gürültüden kafamı toparlayamadım anca 1 sayfacık yazabildim .. Yurdun etüt odası varmış daha yeni görüyorum..Aşağı indim içeriye girdim gayet sessiz herkes ders çalışma havasında bende anlaşılmasın diye yanıma bir kitap aldım arada yazarken kitaba bakıyorum da sanki not alıyorum gibi numara yapıyorum kendimce.. Aslında ne gerek var değil mi ? Ama insan yazarken çekiniyor en azından biri görse yazdığımı ne tepki vereceğini bilmiyorum.. Her ihtimale karşı en son sanal ortama atayım oradan gören görür okuyan okur diyorum.. Aslında diğer yazılarım gibi yurtta sıkıldığım için yazmıyorum gayet eğlenceli bu sefer aklıma ne gelirse yazıyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder