19 Aralık 2012 Çarşamba

"üzülme lan para her zaman bulunur"

Nasıl yazarım diye düşündüm tekrar tekrar düşündüm ve sonunda paylaşmak istedim üzüntümü.. Yine inanmazsınız belki ama etüt salonundan çıktım dışarıya bir yandan hafif yağmur eşliğinde sigaramı içiyorum diğer yandan ağlamamak için kendimi zor tutuyorum.. İçeri girdim tekrar oturdum ajandamın başına.. Ankara'dayım yurt bulamamıştım . Okul yurduna , devlet yurduna başvurmuştum ama yer çıkmamıştı.. Bir haftadır halamlardayım artık onlarda yurt dışına gidecekler son bir kaç gün içinde kesin bi yurt bulmam lazım.. Her gün bir kaç tane geyurt geziyorum en sonunda babamda sıkıldı " Kafana hangisi uyuyorsa para çıkartayım tut" diyor.. Her neyse beğenmediklerimi eledim kafama uyan bi kaç tanesinde kara kılıyorum babamı arıyorum o gece.. "Baba yurt buldum ama çok pahalı." "Ne kadar?" "600-650 tl arası hep.." "Yapıcak bişey yok oğlum bir sene mecbur idare edicez artık" diyor.O sırada herşey üstüste geliyor bi yandan ağlıyorum bi yandan bağırıyorum.. "Ulan amına koyayım senin aldığın maaşı bana mı yollayacaksın yoksa kendinizmi geçineceksiniz tüm parayı bana yollarsanız siz aç mı kalacaksınız .. Bırak sikerim okulunu da okumasını da yarın Akçay'a dönüyorum.." diyip kapatırken babam son anda cevap verdi.. Moralimin ne kadar bozulduğunu anladığından belki "Ertesi sabah Ankara'ya gelip halledicez " dedi kapadı telefonu.. Her ne kadar babamla anlaşamasak da onlardan nasıl böyle bişey isteyebilirim ki .. Buna yüz tutacak ne yaptım ki düşünürken telefon tekrar çaldı bu sefer annem arıyor zaten annemin sesini duyduğum an koptum hıçkıra hıçkıra ağlıyorum o an ne konuştuğumu bilmiyorum.. Annemle konuşmak bu sefer beni daha da kötü hissettirmişti.. Neyse telefonu kapatıyorum bir kaç dakika sonra tekrar telefon çalıyor yeter amk dedim aramayın moralimi bozmayın dedim ki bu sefer ki annem veya babam değil çocukluğumdan beri beraber olduğum arkadaştan öte dostumdu.. Sesimin kötü olmasından anlamıştı bana destek olmaya çalışıyordu her zaman yaptığı gibi.. Anlattım olan biteni tek söyledikleri aklımda kaldı.. "Üzülme lan para her zaman bulunur.. sen canını sıkma gerekirse ben destek çıkarım hallederiz lafı mı olur..."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder