19 Aralık 2012 Çarşamba

yeni aşklar..

Hiç yeni birisine aşık olmayı denediniz mi ?
Ben denedim..
Denemek yetmedi bazen çaba gösterdim fakat yine olmadı..
Her yeni başlangıç yapıyorum dediğimde hep o aklıma geldi.. Aklımdan gitmiş miydi ki? Sanmıyorum herhalde her zaman aklımın bir köşesinde duruyor tam onu unutmaya başladığım sırada o köşesinden çıkıp tam aklımın merkesine oturuyordu..
Günler,haftalar birbirini kovalarken bir sürü insanla tanıştım.. içkiyi azalttım, sigarayı azalttım.. Hiç birini bırakamadım ne düşünmeyi, ne de sigarayı...
Bence bir tanesinden vazgeçebilmek için bile hepsinden vazgeçmek gerekiyor.. Neden mi ? Aklına gelir içersin.. Aklına gelir bi sigara daha dersin.. Aklına gelir ölmek istersin ; ama ölemezsin..
Hayatımızın düşündükçe anlamsızlaştığının farkındaysak neden hala düşünüyoruz.. Hiç kimse bilmiyor bunun nedenini, niçinini... Doğuştan gelen bir alışkanlık gibi yaşıyoruz ; anlam vermeye çalıştığımız anlamsız hayatımızı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder