19 Aralık 2012 Çarşamba

giriş

Oturduğum sırada öyle saçma salak etrafıma bakınıyordum.. Aslında bu yalnız kalmanın veya kalmamanın başlangıcı gibi geliyordu .. Neden olduğunu bilmiyorum ama henüz iki dersine girdiğim hoca bile benim uykumu getiriyordu.. Ya o çok sıkıcıydı , ya ders sıkıcıydı ya da ben sıkıcıydım.. Aklıma neden yazmak geldiğini bilmiyorum ama yalnızlıktan aklıma yapacak mantıklı bişey gelmiyor .. İnanın ki hiç tanımadığınız bir yerde yaşıyorsunuz duygularınız artık mantığınızın önüne geçemiyor.. Bir de bu tanımadığınız yer size inanılmaz derecede sıkıcılık ve çekilmez bir yalnızlık sunuyorsa ; Aslında duygularınızın hiç bir anlamı kalmıyor.. Her ne kadar Ankara'ya ısınamamış olsam da yavaş yavaş ısınıyorum bu şehire de.. Ankara senin yanın gibi sıcak değil sevgilim ondan yavaş yavaş alışıyorum herhalde.. Bilirsin ben alışkın değilim ne havanın soğuğuna ne de insanın... Gün geçtikçe arkadaş çevrem artacak ve artık seni sadece fotoğraflarda , eski ortak arkadaşlarımızda veya içki masasında hatırlayacağım.. Şu an yazarken bile seni hala unutamadığımı hatırladım. Aslında artık sana aşık değil miyim bilmiyorum.Peki aşık değilsem neden hala özlüyorum .. Galiba seni sadece sadece özlüyorum.. Nedensiz biten her şeyi çok özlüyorum sevgilim. Şimdilik hoşçakal. Bir sonraki iktisat dersinde ve ya başka bir sıkıcı bir derste görüşürüz.. Seni Seviyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder