19 Aralık 2012 Çarşamba

uzun bir aradan sonra

Uzun süren yazma ihtiyacından sonra yeniden karşınızdayım :) Aslında bu sefer pek dertli konuşmak istemiyorum . Artık yalnız değilim.. Şaka yapıyorum tabi ki hala geri dönmedi ama ben galiba onun yokluğuna yavaş yavaş alışıyorum .. Yavaş yavaş arkadaş da ediniyorum.. En azından artık içtiğim zaman bana eşlik edecek birileri var sevgilim... Hani bazen içki masalarında farklı farklı muhabbetler döner durur ya bir konudan bahsederken diğer konuya geçersin işte tam o aralarda bazen kendimi kaybedip dalıyorum aklıma sen geliyorsun .. Tam o sırada her şey sessizleşiyor ; seninle geçirdiğmiz vakitler konuşuyor kafamın içinde.. Farketmesinler , ayıp olmasın diye pot kırmamaya çalışıyorum tabi ki bi kaç konu geri de kalıyorum ama olsun sonuçta onları kaybetmekten de korkuyorum.. Sen gittin şu an onlar var sadece yanımda onlar da giderse yapayalnız kalırım... İçecek arkadaş bulamazsam eskisi gibi yalnız içersem yine ;her şey daha da kötüye gidecekmiş gibi geliyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder