19 Aralık 2012 Çarşamba

uyandım ve irkildim.

Uyandım ve irkildim.. Uyanır uyanmaz etrafıma salak salak bakınırken aklıma ilk gelen Haluk Levent oldu nerden geldiyse .. Neyse Haluk Levent dedimde aklıma ilk gelen şey " En güzel Aşk zor olandır" şarkısı oldu.. Haluk abiyi bu şarkıyla daha çok sevmişimdir.. En güzel Aşk'ın zor olduğu serüvenini hep devam ettirmek istemişimdir.. Her ne kadar ben istesem de sonuçlar hiç bir zaman Aşk'ın zor olduğunu göstermedi ; Aşkın imkansız olduğunu gösterdi.. Bazen Haluk abiye de kızıyorum abi tamam iyi güzel şarkıların hoş da insanı neden alkole alıştırıyosun ki yani niye yapıyosun bunu . Bildiğin ağzımıza sıçıyorsun.. Dinledikçe bağlandığım bi çok şarkısı benim sımsıkı alkole-sigaraya sarılmamı sağlıyor.. Ya ben onlara sımsıkı sarılıyorum ya onlar bana.. Yani kısaca anlatmak istediğim eğer aşk acısı çekiyorsanız ne alkol çare ne de sigara.. Sakın ayrılınca da öyle bi duygusal film izleyeyim gibi hataya düşmeyin ağzınıza sıçar.. Tabi ben bunları ne kadar yapmayın desem de bir çoğunuz zaten daha önceden yaptınız ya da insanın doğası gereği yapacaksınızdır..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder