19 Aralık 2012 Çarşamba

rüyada mıyım ?

Şimdi de şu aralar kafayı taktığım bir şeyi paylaşmak istedim sizinle..
Bazılarınıza göre saçma gelebilir ama cidden ne kadar isterseniz , hayal gücünüz ne kadar genişse yapabilmeniz o kadar da mümkün oluyor.. Neyse anlatayım biraz ne olduğunu..
Geçenlerde arkadaşlar konuşurken duydum hani bi film vardı ya rüyalarını kontrol etme heh inception işte.. Aynı onun gerçek hayattaki versiyonu Lucid Rüya dedikleri bi olay.. Daha çok gerçek hayatta mutsuz olanların , istediklerini yapamayanların başvurduğu meditasyon gibi bişey diyebilirim.. Her neyse araştırdım felan bir kaç gündür de sadece 5 6 saat uyanık kaldım geçen hafta ilk defa rüyamda bir araba yarattım ve kendimi tokyoda yaşıyormuş gibi gördüm .. inanılmaz gibi gelecek ama rüyada olduğumun farkına anca 5. kattan aşağı düşünce anladım ölmemiştim ama o anın şaşkınlığıyla gülüyordum .. Neyse ki uyandıktan sonra bir kaç araştırma yaptım , inceptionı 3 4 kere daha izledim ve zararının farkına vardım.. Bir süre sonra gerçek hayatta yapamadıklarımızı rüyalarımızda yapınca daha çekici geliyor ve şu an ki yaşadığımız hayat çekilmez bir hal alıyor.. Bazen uyanmak istemiyorsun psikolojinde değişiklikler oluyor.. Aslında gayet de mantıklı ne kadar saçma olsa da.. Şimdi ki hayatımızda yaşanacak ne var ki..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder