19 Aralık 2012 Çarşamba

"Gizli dost"

Benim o kadar iyi dostlarım öyle gizli dostlarım var ki onların yeri bambaşka.. "Gizli Dost" kelimesini biraz açayım.. Aslında bizi düşünen bunu yaparken hiçbir belirti göstermeyen insanlara "gizli dost" adını verdim. Bunlar bizim bilmediğimiz,tanımadığımız,farkedemediğimiz en iyi dostlarımız.. Bu aralar başıma geldi.. Telefonda bi arkadaşım aradı konuştuk moralimin bozuk olduğunu yazılarımı okuduğunu felan söyledi ben moralim düzgün felan desemde o üsteledi sıkma canını diye yani lafı getirmek istediğim telefonda konuştuğum arkadaşımdan bunları duymak , dostum dediğin insanın umrunda olmamak bana gizli dostun ne olduğunu öğretti.. Yazılarımda asla isim vermeyeceğim adına kendime söz verdim.. Anlattığım kişiler benim için gerçekten önemli insanlar.. Tabii yanlış anlaşılmasın sadece yazılarımda kalmıyor önem verdiklerim.. Burada yazamadığım,bana iyiliği dokunan tüm dostlarım aklımdalar onları da size tek tek anlatıcam.. Şimdilik hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder