19 Aralık 2012 Çarşamba

mazoşist.

Evet bir kaç cümle yazdım ve yine seninleyim sevgilim.. Biliyor musun kendime söz verdim her ne olursa olsun bir gün yaşadığın şehire gelip seni son bir kez bile olsun göreceğim son bir kez de olsa... Araya başkaları girse bile buna kimse engel olamayacak. Çünkü seninle ayrıldığımızda yanımda bile değildin son bir kez görememiştim seni.. Hani son mesajında demiştin ya " Ben sana karşı ilgi hissetmiyorum " diye.. O cümle beynime kazınmış sevgilim ve sen her aklıma gelişinde kurduğun her cümle yankılanıyor beynimde... Keşke bana bu cümle yerine daha başka bir şey söyleseydin. Ne bileyim "Eski sevgilime döndüm","Başkasından Hoşlanıyorum" bu tarz yani demek istediğim her ihtimal beynimde çalkalanacağına tek bir gerçeği bilmem daha iyi olurdu... Şu an hayatında biri var mı ya da aklında biri var mı bilmiyorum ama olsa da önemli değil artık aslında.. Sen gittiğinde ben bu ihtimaller içinde içmiştim sevgilim.. Alışkınım böyle ihtimallere tek korkum bir gün içecek ihtimal kalmaması artık.. Ya bir gün içecek bişey kalmazsa ya yalnızlığımı azaltan içki artık ona da çare olmuyorsa ben ne yaparım.. Yapacak bişey yok diyor bazı dostlarım.. Biliyorum olmadığını ulan neden yüzüme vuruyorsunuz.. Ben belki bir ihtimal geri dönersin diye düşündükçe biri geliyor unut artık diyor.. En sonunda sinirleniyorum " Ulan sanane amcık" diyesim geliyor..(Siz demeyin küfür iyi bişey değil ).. Her neyse sevgilim anlıyorum ki herkesin bi bildiği var .. Belki de benim tek kaybettiğim nokta bu ben seni unutmak istemediğim için hala acı çekiyorum.. Belki de acı çekmekten zevk alıyorum.. Bilim beni belki şöyle açıklamış "Mazoşist"..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder