19 Aralık 2012 Çarşamba

öyle sarhoş olsam ki..

Bir gün herkes eski sevgilisine dönecek diyorlar sevgilimm.. Acaba senin için de geçerli mi.. Belki ben değil de benden önceki sevgiline de dönebilirsin böyle bi ihtimal olursa.. En iyisi biz şimdiden bi anlaşma yapalım sevgilim.. Olur da o gün gelirse ne sen dön eski sevgiline ne ben başka birine döneyim.. En iyisi sen bana gel bizim eskiler bir yerde toplansın.. Kafan karıştı değil mi ? Aslında benim de kafam karışık alkollüyken iyice saçmalıyorum yazılarımda .. Kafamda bir kurgu yaptım en sonunda mantıklı açıklama olarak böyle bir şeyin mümkün olsa bile yine benim yalnız kalacağım kanaatine vardım.. Kendimi avutuyorum içkiyle, böyle saçma sapan anlaşmalarla.. Bir yandan son 33 liramın yarın ki son sigara param olacağına inatla gittim bir vodka aldım onu yudumluyorum.. bilgisayarda bir şarkı çalıyor tanju okandan öyle sarhoş olsam ki bir an sen unutsam.. ~

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder