19 Aralık 2012 Çarşamba

yazıp silmek ama gönderememek..

Hani bazı zamanlar vardır ya hani böyle mal gibisindir ama birisi gelir herşey eskisi gibi olur vücudun rahatlar beynin rahatlar o an ki bütün stresin kaybolur.. işte tam o anlardan birindeyim..
Anlamsız hayatım bomboş devam ederken bir mesaj geldi ki yine eskisi gibi heyecan yine eskisi gibi anlatılmaz duygular depreşti bende.. Bir mesaj değil de bypass gibiydi yenik düşmüş bir kalbe yapılan gibi.. Bu etkiyle 3 4 gündür tekrar eskilere dönmeye başladım tam unutmaya çalışıyorken.. Asla şikayetçi değilim bu durumdan onunla konuşurken eskisi gibi herşey çünkü ama ne bileyim arkadaş gibi konuşmak insana koyuyor dostum.. hani bıraksan kendini herşeyi döküleceksin ya ona özledim ulan delicesine diyeceksin ya... ya da herşeyin eskisi gibi olmasını dileyeceksin ama bırakamıyorsun kendini işte o mesajı atamıyorsun ona .. Atsan gideek belki de uzaklaşacak tekrar senden.. her ihtimali göz önünde bulundurmak zorunda kalıyorsun ve yine bakıyorsun yoluna ...
Aslında unutuyordum dediğimde böyle olacağı aklıma gelmişti ne yalan söyleyeyim.. Kalpler arası iletişim söz konusu bence burada .. kalbim diyor ki onunkine "seni artık unutuyorum" o da cevap veriyor "bu kadar kolay mı".. sonra bişeyler oluyor mesaj atıyor ya da bi fotoğrafını görüyorsun bi yerde unutamıyorsun.. Aslında sürekli bi döngü içerisinde bu olayların hepsi.. Unutursun hatırlanır unutursun hatırlatılır.. Neyse ki hala onu çok seviyorum bi şansım olsa ki dese ben seni çok özledim yine herşeyimi bırakıp giderdim demez ama umut işte kalbin ne diyorsa sen onları yazıyorsun Herşeye rağmen sadece yazıyorsun sonra siliyorsun tekrar yazıyorsun ama GÖNDEREMİYORSUN..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder