19 Aralık 2012 Çarşamba

tekrar merhaba sevgilim..

Farkettim ki ne zamandır seninle konuşmuyoruz.. Özür dilerim dalmışım yine. Seninle bir alakası yok bir kaç sıkıntım vardı genel olarak onları dile getirdim yazılarımda sadece.. Kızmadın değil mi ya da ne bileyim seni unuttuğumu falan düşünmedin inşallah.. Ben yine buradayım sevgilim.. Saat 02:24'ü gösteriyor oda arkadaşlarım uyudular sırf seninle konuşabilmem için.. Ee sevgilim hayat nasıl gidiyor hiç düşünmeden biraz bahseder misin ? Hiç umursamadan yaşamak daha mı kolay oluyor.. Boş ver bunlardan bahsedip canını sıkmayayım yine .. havalar nasıl ? İzmir çok soğuk değildir değil mi ...? İnsanları soğuktur oranın sevgilim sen onlara aldanma seni kırmalarına izin verme , üzülme benim gibi... Burası çok soğuk sevgilim insanları hakkında yorum yapacak olursak yarı yarıya sıcaklar aslında.. Aslında pek de önemli değil insanların nasıl olduğu sevgilim.. Bilirsin ben öyle herkes ile içli dışlı değildim.. Hala da öyleyim.. Hep seni anlatıyorum yeni yeni tanıdığım insanlara.. Belki inanmıyorlar senin var olduğuna ; belki de öyle inanmak istiyorlar.. Bir gün çık gel ki ben de seni onlarla tanıştırayım sevgilim.. Onlara "uğruna öldüğüm işte bu" diyebileyim.. Ne zaman geleceğin hiç önemli değil sevgilim ama yeter ki bir günlük, bir saatlik de olsa çık gel..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder