19 Aralık 2012 Çarşamba

pozitif düşünme sanatı

Farkettim ki her yazdığım parçalarda iyice melankoliye bağlıyorum . Aslında bunu yapmak istemiyorum daha pozitif düşünmek istiyorum ama o zaman da aklıma yazacak bir şey gelmiyor.. Belki okuyanların duygularına ayna olmaktan çok karamsar olmalarını sağlıyorum.. Ama dünya da o kadar kötü şey varken iyi şeylerden bahsetmeye sıra gelmiyor .. Kısacası Ösym tarzı açıklayalım Kötü Şeyler iyi Şeyleri götürür... Peki hayatta hiç mi iyi şey yok ..? Bunun tek açıklaması da yine insanın kendisinde bitiyor.. Biraz alakasız olucak ama insan kendi kaderini kendisi çizer derler ya onun gibi düşünürsek iyi şeyler hissetmek istiyorsak bunu pozitif olarak hayata gülümseyerek iyi şeyler düşünürek yapabiliriz.. Kötü hissetmek istersek de kötü hissederiz.. Ne bileyim hayattan hiç iyi şeyler beklemiyorsanız hayat size iyi şeyler sunmayakcatır.. Bazen insanın bunları kendisi elde etmesi gerekir.. Aslında bu konu hakkında biraz düşündüm bi kaç örnek vermek istedim iyi şeylere yönelmek için.. madde madde bir kaç şey söyleyeyim... "Öncelikle tüm sosyal iletişim bağlantılarınızı koparın televizyon, bilgisayar, cep telefonu ...." "Bir kaç saatliğine de olsa sizi iyi hissettirecek aynı zamanda başkalarını da sevindiricek bişeyler yapın.." "Çok zor durumdaki insanları araştırın ve kendi halinize şükredin ama bunu yaparken öyle acımak için değil ben imkanlarımla çok iyiyim tarzında düşünün" "Kötü bir olay olduğunda ona gülümseyin düşünmemeye çalışın aklınızdan çıkarın.." ... .... ..... Yani bunlar sadece örnek hayatta sayısız pozitif şey var bunları hatırlayın sadece... Şunu da söylemek istiyorum bitirmeden. Size yön veren bir kitap gibi okunmak istemiyorum.Ama bunlar gibi daha çok pozitif düşünceyle iç dünyanıza ışık kaynağı olacağını garanti edebilirim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder