19 Aralık 2012 Çarşamba

radyo bağımlılık mı.. ne alaka

Yazıyı yavaş yavaş bitirmeye çalışırken daha da çok yazasım geliyor şu anda.. En son perşembe günü yazmışım kaç gün geçmiş paslanmışım biraz açılmam gerekiyor.. Yazdıkça açıldığıma inandırdım kendimi de.. radyoyu açtığım saate baktım yattığım kalktığım saatleri topladım ve iki gün önce açtığım radyoda toplam 46 saattir aralıksız yayındayım.. işte ne kadar işsiz olduğumu buradan da belli ediyorum ya da ne diyelim işsiz değilde anlam arayışı diyelim buna biz en iyisi.. bilmiyorum benim kadar zevk alan var mıdır acaba radyo konusunda ama çok zevkli aslında bir anda senin tüm dünyan olup çıkıyor en azından artık sen radyonla ve dinleyicilerinle apayrı yaşıyorsun.. yeni yeni insanlarla tanışıyorum sayesinde bana çokta yararı var diye düşünüyorum bu işin.. hatta bu gün o kadar eğlenceliydi ki saolsun bir kaç arkadaşım aradı tebrik ettiler :)) onları apayrı bi seviyorum zaten bir de unutmadan kardeşim Gürkan bize mini bi konser verdi telefonla bağlanıp klarnetiyle ağzına da sağlık diyelim .. işte anlam bu bence çıkarmamız gereken sonuç bu.. kimse olmasa bile arkadaşların hep seninle oğlum seni yalnız bırakmıyorlar.. sıradaki parça değilde sıradaki gözyaşım onlar için gelsin diyorum bu sefer.. gözyaşı dediysem bu sefer bi farklılık yapıp sevinç gözyaşı döküyorum bana destek olan herkes için sadece radyo anlamında değil manevi destekten bahsediyorum.. onlar olmasa ne yapardım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder