19 Aralık 2012 Çarşamba

hayatımın öykü'sü..

Hayatımın öyküsünü anlatmak isterdim aslında..
Ne var ne yoksa.. Acısıyla,güzel günleriyle her türlü duygusuyla.. Ama şu an onun için ne vaktim var ne de halim..Bambaşka amaçlarla başladığım konumdan da uzaklaşıyorum...
Aslında ben ne bileyim işte kimi sevdiğimi bilmiyorum artık.. Kendimi o kadar odaklamışım ki yeni birini bulup eskiyi unutmaya ; herhalde aşkın ne olduğunu unutmuşum..
Bu yazımda çok sevdiğim çok değer verdiğim eski bir sevgilimi anlatıyorum aslında.. Şu an tanımadığım bir yerde olmama rağmen ne zamandır görmediğim o eski sevgilimi gördüm..Öyle değil yani eski sevgilimi dediysek kendisini değil tıpatıp aynısını aynı isimli başka birini.. Gülüşü,sempatik oluşu ne bileyim bir sürü özelliği onu hatırlattı bana... Benimkisi de ayran gönüllülük be anasını satayım.. Ne zaman yeni birini görsem direk bağlanmaya çalışıyorum...
İnsan aşk olmadan yaşayamaz mı peki? Galiba ben yaşayamıyorum..Yapamıyorum aşık olmadan.. Şu an yaşamıyorum belki de çünkü kimseye karşı tam olarak ne hissedip hissetmediğimi anlayamıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder