19 Aralık 2012 Çarşamba

eskiye bi s*ktir.

Sizin eski sevgiliye karşı zaafınız var mı ? Evet soruyla başladım bu sefer yazmaya benim zaafım var onu biliyorum ; yaşadım.. Siz de yaşadınız mı merak ediyorum.. Anlatmak istediğim durum iyi bişey değil aslında .. Ne bileyim birisi sizi bırakıp gitmiştir,arkadaşınız bırakmıştır.. Zaaf dediğim ise karşınızdaki ne yaparsa yapsın onu görmezden gelmeniz .. Dostunuz size kazık atmışsa asla onu affetmeyin bir daha DOSTunuz olmasın, eski sevgilinize geri dönmeyin, geri gelse yine severim demeyin.. Siz ne kadar zaafınızı belli ederseniz insanlar o kadar tepenize çıkıyor yaşamışsanız bilirsiniz.. Farketmeden yine aynı hatalara düşüyoruz yine sırtımıza bıçağı yiyoruz olduğumuz yerde kalıyoruz.. Bir insan aynı bok çukuruna iki kez düşer mi ? Düşer.. Seviyorsa , değer veriyorsa iki değil iki yüz kere de düşer yine akıllanmaz.. "Ee napayım yani duygularıma hakim olamıyorum" dediğiniz an sıçtınız.. Başınıza gelecekleri önceden kabul ettiniz ve tekrar hazin sona doğru yaklaşıyorsunuz demektir.. Yapmanız gereken aslında fazla bişey yok "Görmezden gelin" ki eskiye kıyasla yeniden zevk almayı öğrenebilin.. Kısacası eski dosta , eski sevgiliye siktir çekin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder